Lelaki Dituduh Rogol & Bunuh Budak 4 Tahun Mati Digantung Orang Awam

loading...

BOLIVIA - Seorang lelaki didakwa merogol dan membunuh seorang kanak-kanak perempuan berusia 4 tahun telah digantung sampai mati di tangan orang awam tanpa sebarang melalui perbicaraan sah, lapor Agensi.

Terdahulu, penjenayah pedofil terbabit telah ditahan selepas pihak polis menemui mayat seorang kanak-kanak yang dilaporkan hilang pada awal minggu ini. 

Berang dengan tindakan kejam dan tidak berperikemanusiaan lelaki itu, sekumpulan penduduk kampung menyerbu balai polis dan memaksa polis menyerahkan lelaki itu.

Mereka kemudiannya membelasah lelaki itu yang hanya memakai seluar pendek secara beramai-ramai dan mengheretnya ke jalan raya sebelum digantung sehingga mati pada sebatang pokok.

Lapor berita tempatan, jumlah polis yang tidak ramai menyebabkan polis gagal mengawal keadaan dan menghalang sekumpulan penduduk itu mengambil undang-undang di tangan mereka sendiri lalu menyebabkan lelaki itu mati dibunuh di tempat awam.

Sekumpulan penduduk serbu balai polis desak serahkan tertuduh

Tertuduh diseret ke jalan raya selepas dibelasah
Tertuduh telah digantung sehingga mati oleh orang awam
Pengarah Jabatan Tindakan Khas Pertempuran Jenayah Ivan Zambrana berkata, mayat kanak-kanak berusia 4 tahun dan tertuduh telah dihantar ke Palos Blancos, berhampiran ibu negara Bolivia untuk siasatan lanjut.

Tiada orang awam yang ditangkap berhubung kes pembunuhan lelaki berkenaan. Namun polis sedang menyiasat orang awam dan menggunakan video rakaman yang tersebar di media sosial itu untuk membantu siasatan. - The Reporter
loading...

0 Response to "Lelaki Dituduh Rogol & Bunuh Budak 4 Tahun Mati Digantung Orang Awam"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close