(Video) Bapa Tergamak Dera & Pijak Anak Untuk Paksa Isteri Balik Ke Pangkuannya

loading...

CHINA - Viral di media sosial video seorang bayi lelaki didera oleh bapanya yang tidak berhati perut, cetus kemarahan netizen, lapor Chuansong.me. 

Lelaki berusia 31 tahun itu sanggup mendera anak lelakinya berusia lingkungan 1-2 tahun itu dengan membiarkan anaknya disiram air sejuk di dalam bilik mandi, sebelum Liu memijak tangan mangsa. Mangsa yang kesakitan menangis dan meronta-ronta meminta dilepaskan. 

Liu juga meletakkan mangsa di lantai tempat duduk penumpang depan, malah membungkus kepala anaknya dengan plastik.


Kesemua tindakan kejam itu dirakam dan digunakan oleh Liu untuk memaksa isterinya pulang ke pangkuannya. 

Difahamkan, isterinya berusia 30 tahun itu sebelum ini telah melarikan diri dari rumah kerana masalah rumah tangga. 

Terkejut dan tidak tahan melihat anaknya diperlakukan seperti itu, wanita berkenaan segera pulang ke rumah dan menyelamatkan anaknya. 

Menurut jurujual farmaseutikal itu berkata, kejadian itu sebenarnya berlaku pada Julai lalu dan dia masih menyimpan video tersebut. Malangnya, dia secara tidak sengaja menghantar video itu kepada pelanggannya menyebabkan video itu menjadi viral di media sosial. 

Akibatnya, ramai netizen yang mendesak pihak polis menyiasat kejadian itu dan mengambil tindakan terhadap suami wanita terbabit. 


Bagaimanapun, wanita itu menegaskan bahawa hubungan mereka suami isteri sudah pulih dan kejadian yang menimpa anak mereka hanya berlaku sekali sahaja. Malah, anaknya juga berada dalam keadaan yang baik. 

Polis tetap menjalankan siasatan terhadap kes penderaan itu. - The Reporter
loading...

0 Response to "(Video) Bapa Tergamak Dera & Pijak Anak Untuk Paksa Isteri Balik Ke Pangkuannya"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close