(TRENDING) Bapa Setan,Sepak Kemaluan Anak Hingga Mati !

loading...

Bapa Setan,Sepak Kemaluan Anak Hingga Mati


Nasib malang yang menimpa seorang kanak kanak Rahmad Syawal 5,5 yang didera oleh ibu tiri dan ayah kandungnya sendiri hingga maut.
Mangsa yang terbaring di Hospital semenjak tiga hari lalu,petang tadi pada jam 16:30  dini hari 10.27.2016 disahkan meninggal dunia akibat kecideraan yang teruk di seluruh bagian badan.
Pihak hospital besar Padang Sidempuan Sumatra Utara (Indonesia) yang merawat Rahmad mendedahkan bahwa Ada luka bakar lama diseluruh kulit badan mangsa dipercayai diseterika dan bekas api rokok,sementara kemaluannya yang bengkak dan buah penisnya pecah dipercayai disepak oleh ayah kandungnya Rahmad Ali 29.
Penderaan kanak kanak berkenan diketahui selepas mangsa tidak sedarkan diri setelah kemaluannya disepak Ali ketika kanak kanak itu asyik bermain dengan anak jiran rumah mereka.
Anak jiran mangsa terus mengadukan perkara itu kepada kedua orang tuanya dan mendapati mangsa tidak sedarkan diri,sementara Ali di dapati dalam keadaan mabuk.
Jiran mangsa terus membuat laporan polis selepas membawa mangsa keklinik berhampiran terlebih dahulu, sebelum di hantar ke hospital besar bandar itu.
Dimaklumkan ibu kandung mangsa meninggal dunia semasa melahirkannya dan ayahnya menikah dengan seorang wanita sejak setahun lalu.
dDiketahui mangsa di jaga oleh neneknya sebelum ini,namun setelah ayahnya menikah,hak penjagaan di ambil alih oleh Ali semula.
Sementara pihak polis padang sidempuan Amir lintang berkata,mereka telah menahan pasangan suami isteri itu dan kes masih dalam siasatan lanjut,manakala mayat mangsa masih dibedah siasat dan akan di makamkan besok tengah hari.
loading...

0 Response to "(TRENDING) Bapa Setan,Sepak Kemaluan Anak Hingga Mati !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close