(EKSKLUSIF) Selepas Pengakuan Tania Hudson, Neelofa Digelar Hajjah Paling Gatal Di Malaysia

loading...
Selepas Pengakuan Tania Hudson, Neelofa Digelar Hajjah Paling Gatal Di Malaysia

Semenjak dua menjak ini,Cinta pilot antara Neelofa dan Fattah Amin (lofattah) menjadi perbincangan hangat di laman media sosial berkait isu lubungan cinta mereka yang retak akibat munculnya orang ketiga.
Walaupun masih ramai yang tidak mengetahui status hubungan mereka berdua, nama Tania Hudson yang juga adik kepada pelakon Natasha Hudson telah dikaitkan menjadi dalang keretakan hubungan terbabit.
“Saya terkejut apabila hari ini ramai yang mula bertanya tentang hubungan saya dan Fattah Amin. Saya dengan dia hanya rakan biasa sahaja dan kami pernah bergandingan di dalam sebuah filem dua bulan lalu. Selepas itu kami tiada berhubung antara satu sama lain apatah lagi berjumpa”
“Saya tiada hubungan istimewa dengan Fattah, ketika menjalani penggambaran filem itu, saya tidak terlalu rapat dengannya. Kami ada keluar lepak sama-sama tetapi ketika penggambaran sahaja. Selepas itu kami buat hal masing-masing,” jelasnya
Bagaimanapun tindak balas balik atas tuduhan itu membuat natizen semakin berang,menuduh hubungan cinta lofattah adalah hubungan yang direka semata mata untuk menaikkan ranting drama Suri Hati Mr Pilot lagi.
Tidak hanya itu peminat artis malaysia juga menggelar Neelofa paling gatal di malaysia.
Terdahulu, Neelofa mendedahkan bahawa terdapat pihak ketiga di dalam hubungannya bersama Fattah. Hanya memberi bayangan gadis terbabit merupakan seorang kacukan, Neelofa enggan mengulas lanjut mengenai perkara tersebut. Agak rumit kronologi hubungan mereka ini, namun apapun diharap semuanya dapat diselesaikan dengan cara yang baik.
loading...

0 Response to "(EKSKLUSIF) Selepas Pengakuan Tania Hudson, Neelofa Digelar Hajjah Paling Gatal Di Malaysia"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close