(TRENDING) Tak Sedar Menangis Hingga Mati Rupa-Rupanya !

loading...

Tak Sedar Menangis Hingga Mati Rupa Rupanya !


Seorang bayi 8 bulan Rhea Disahkan meninggal dunia setelah mengalami masalah pernapasan akibat tertelan tutup botol.
Kejadian itu bermula saat neneknya mencari cucunya yang malang itu di dalam rumah,sementara ibunya tertidur lena disamping kanak kanak itu bermain yang diletakkan dalam Bouncer.
Mereka percaya dengan meletakkan Warha dalam Bouncer,dia tidak akan mampu mencapai apa apa.
Namun siapa sangka bayi berusia 8 bulan itu mampu mendapatkan tutup botol air mineral yang terdapat di sekitar ibunya yang tidur.
Ketika mendengar Rhea menangis, ibu dan nenek ini langsung mendekatinya,mereka melihat Rhea meronta dan tangisnya tersekat sekat.
Mereka menyadari bahwa ada sesuatu di dalam mulut anaknya,tapi sayang tindakan untuk mengeluarkannya terlambat hingga mengakibatkan Rhea meninggal dunia akibat kekurangan oksigen.
Menurut ibu Rhea,Rhea adalah seorang bayi yang ceria,selain membuat orang tuanya senang dengan tingkah lakunya yang comel,dan mengongsikan kematian anaknya dilaman media sosial sebagai peringatan kepada orang lain.
Bayi,terutamanya anak kanak sememangnya suka meletakkan sesuatu kedalam mulut mereka,oleh itu ibu bapa dinasihatkan supaya menjaga anak anak daripada objek kecil,karena itu mungkin akan menimbulkan bahaya.
Malangnya ada beberapa ibu yang tidak perasan anak anak mereka meletakkan sesuatu kedalam mulut hingga menyebabkan kematian.
Terdapat banyak di mana kanak kanak tidak sengaka menelan benda tan disedari ibu bapa mereka,oleh sebab itu ibu bapa perlu memerhati anak anak anda sepanjang masa,terutama waktu bermain.
loading...

0 Response to "(TRENDING) Tak Sedar Menangis Hingga Mati Rupa-Rupanya !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close