(ARTIS) " Saya rasa tidak ada istilah tumpang Populariti Neelofaa.. " - Fattah Amin

loading...

" Saya rasa tidak ada istilah tumpang "


Pelakon yang semakin meningkat naik, Fattah Amin menafikan bahawa dia menumpang populariti, Neelofa. Baginya tiada istilah siapa tumpang siapa kerana mereka berdua bekerja sekali untuk peminat yang tidak jemu-jemu memberikan sokongan dan menonton lakonan mereka.
“Sebenarnya saya rasa tidak ada istilah tumpang, macam saya ada official team FT yang memberikan sokongan. Bila drama Suri Hati Mr. Pilot habis ada yang mencipta Lofattah. Apa yang boleh saya cakapkan mereka suka tengok saya dan Lofa dalam drama”
BACA: Aksi Neelofa Teman Fattah Amin Main Futsal Curi Perhatian
“Mereka semua masih menyokong walaupun drama sudah habis. Mungkin sebab itu juga muncul supporter yang sokong Lofattah lepas habis drama. Saya tak rasa saya tumpang fans club Lofa atau Lofa tumpang fans club saya, sebab kami kerja sekali”
“Jadi fans kita kerjasama untuk naikkan drama yang kami berlakonlah, itu yang sebenarnya,” katanya yang ditemui di majlis Anugerah Melodi 2016.

“Keluarga ada jumpa. Benda-benda macam ini kita tak tahu lagi, jodoh di tangan Allah. Tapi kalau ada apa-apa kami bagi tahu,” katanya yang turut berjaya merangkul anugerah Personaliti Drama Melodi pada malam berlangsungnya cara tersebuDalam masa yang sama, hubungannya bersama pelakon Neelofa dilihat semakin baik, kerana dia telah memberitahu pernah berjumpa dengan ahli keluarga Neelofa.
loading...

0 Response to "(ARTIS) " Saya rasa tidak ada istilah tumpang Populariti Neelofaa.. " - Fattah Amin"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close