(VIDEO) 5 Kes Kemaluan Putus Ketika Bersunat Yang Pernah Berlaku.... Fuhhh.. Ngerii..

loading...

5 Kes Kemaluan Putus Ketika Bersunat Yang Pernah Berlaku



Baru bari ini rakyat malaysia di gemparkan dengan kes seorang doktor yang didakwa tidak sengaja terpotong kemaluan kanak kanak berusia 10 tahun ketika bersunant menggunakan kaedah laser di sebuah klinik di Cheras.
Untuk pengetahuan umum kes kemaluan terpotong ketika bersunat memang agak jarang berlaku,namun bukan bermakna kecelakaan itu tidak pernah berlaku.
Berikut adalah antara kes terpotong kemaluan ketika bersunat.
March 21.2016 serawak.
Serawak:seorang kanak kanak yang masih berusia 10 tahun terpaksa menanggung derita atas kehilangan kemaluannya ketika Berkhatan dia klinik Damai 16 jam di alamat Gound Floor, No 2 Lot 7137 Country Commercial Centre, Jln Datuk Mohd Musa, 94300 Kota Samarahan.
Bapa mangsa yang berumur 37 berbangsa iban yang tinggal di kampung merdang lumut kota samarahan serak telah pun membuat aduan atas kecuaian klinik tersebut yang menyebabkan kecacatan kekal pada anaknya.
Akibat daripada itu, anak pengadu perlu ditahan di HUS dalam tempoh 7 hingga 30 hari.
13 jul 2009.pakanbaru .kamaruddin yang malang.
Nasib malang yang menimpa kanak kanak kamarudin 9 tahun yang ikut dalam sunatan massal mengalamu kecideraan fatal apabila alat bedah laser yang di gunakan doktor telah memotong kepala kemaluannya.
Kamarudiin terpaksa dilarikan kehospitla setelah melihat air seninya yang keluar bercampur darah akibat luka dibagian kepala kemaluan.
Pihak hospital berkata,mungkin kemaluan kanak kanak berkenan bisa di sambung semula memandangkan ia masih muda.
Tapi yang menjadi masalah apakah kelamin kamaruddin nanti boleh berpungsi? itu belum bisa dipastikan.
Kuching .kemaluan terlebih potong.
Seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun menderita selepas 2.5 sentimenter alat sulitnya dipotong ketika disunat di sebuah klinik swasta.
Menurutnya, kes tersebut berlaku pada 14 Mac lalu apabila kanak-kanak malang tersebut dihantar oleh datuknya untuk berkhatan iaitu sekitar jam 8.40 pagi.
Bagaimanapun, berlaku komplikasi ketika proses tersebut berjalan menyebabkan kanak-kanak tersebut terpaksa dirujuk ke Hospital Umum Sarawak untuk rawatan lanjut.
“Mangsa terpaksa menjalani pembedahan kerana berlaku pendarahan yang teruk dan selesai pembedahan tersebut mendapati 2.5 sentimeter alat kemaluannya telah dipotong semasa disunat menyebabkan ia tidak dapat disambung semula.
20/1/2015 Turki .kemaluan habis terbakar ketika bersunant
Sebuah pengadilan di turki telah mengabulkan permintaan ahli keluarga seorang budak lelaki yang kehilangan kemaluannya.
Kanak kanak yang masih berusia 6 tahun itu disunat dalam sebuah khatan massal untuk keluarga yang tidak mampu.
Entah bagaimana dengan tanpa sengaja kemaluan kanak kanak berkenan terbakar ketika proses pemotongan yang menggunakan kaedah laser.
Mahkamah kota Batman kemudian memerintahkan Kementerian Kesehatan Turki membayar denda sebesar 850.000 dolar untuk keluarga mangsa. Ini adalah jumlah terbesar terbesar yang pernah tercatat di Turki.
20 Disember 2016 doktor cuai.
Dalam kejadian pada jam 8 lama pada 20 Disember itu, mangsa, 10, dibawa oleh bapa untuk berkahatan di sebuah klinik di Cheras.
Bagaimanapun, ketika dia menjalani proses berkhatan, doktor memberitahu bapa mangsa bahawa kepala kemaluan kanak-kanak itu terpotong secara tidak sengaja.
Mangsa kemudian dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) Cheras sebelum disarankan untuk menjalani rawatan penyambungan semula di Hospital Kuala Lumpur.
Selepas menjalani rawatan, bapa mangsa kemudian membuat laporan polis berhubung kecuaian yang dilakukan doktor terbabit sebelum dia ditahan untuk siasatan lanjut.
Sementara itu, NST melaporkan bahawa klinik yang terlibat dalam kejadian itu sudah beroperasi selama 15 tahun dan doktor yang terlibat sudah mempunyai pengalaman selama 21 tahun. Doktor berkenaan merupakan lepasan dari Univerisiti Karachi, Pakistan.

loading...

0 Response to "(VIDEO) 5 Kes Kemaluan Putus Ketika Bersunat Yang Pernah Berlaku.... Fuhhh.. Ngerii.. "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close