(TRENDING) " Aku Anggap Kau Saudara.. Rupanya Kau Rampas Suami Aku ! " - Isteri Jadi Gila Suami Kahwin Dengan Maid Senyap Senyap !

loading...

Isteri Jadi Gila Suami Kahwin Dengan Maid Senyap Senyap




Ibarat di bagi hati minta jantung,ungkapan itu terbukti bukan hanya ungkapan kosong.Hal itu di rasakan oeh Mira 40,ia yang menganggap (Maid ) pembantu rumahnya Alia 28 sebagai saudara sendiri telah mengahancurkan kebahagiaan rumah tangganya.
Mira yang bekerja sebagai pengusaha online yang berjayahanya bisa menyesali kebaikan keuarganya kepada Alia
Sakit hati,marah,dendam membuat hatinya tertekan hingga mira seolah menjadi gila akibat tekanan perasaan.
Saat pembicaraan gugatan cerai di mahkamah pengadilan agama 27.12.2016 majelis hakim menolak gugatan berkenan karena keadaan jiwa mira yang tidak normal.
Keadaannya yang masih dalam pengawalan doktor membuatnya tak bisa mengajukan cerai.
Sementara suaminya juga menyetujui keputusan hakim,kerana ia juga kasihan melihat keadaan isteri dan 4 anaknya.
Suami Mira yang berusia 45 tahun itu,hanya bisa menyesali perbuatannya setelah dua bulan di halau isterinya dari rumah selepas kantoi menikah secara senyap senyap dengan Alia.
Sebenarnya sejak dari 3 tahun lalu,Mira sudah melihat gelagat Alia yang nampak mersa dengan suaminya,namun beliau selalu berpikir baik dan tidak menaruh sembarang kecurigaan memandangkan mereka tidak memiliki anak perempuan.
Namun tahun berikutnya kemesraan suami dan pembantu merekan agak janggal dilihat,pun beliau masih membolak balikkan fakta sekalipun anak lelakinya sudah pernah memberitahu.
Namun pada bulan october lalu,keduanya berterus terang dan mengatakan bahwa mereka sudah menikah pada bulan 6 tahun itu ketika Mira pergi bercuti dengan anaknya ke luar negara.
Hal itu terus membuat Mira maran dan menghalau keduanya dari rumah,hari demi hari berlau,akibat tekanan perasaan Mira terpaksa dimasukkan kehospital selepas tidak sedarkan diri.
Bagaimanapun kes peceraian keduanya masih lagi ditangguh karena keadaan jiwa mira masih lagi tidak stabil.
loading...

0 Response to "(TRENDING) " Aku Anggap Kau Saudara.. Rupanya Kau Rampas Suami Aku ! " - Isteri Jadi Gila Suami Kahwin Dengan Maid Senyap Senyap !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close