(SERAM) Netizen Kongsi Kisah Seram.. Pengalaman Anak Ketawa, Senyum Sendirian.. Ada yg nak Berkongsi ?

loading...
Pengalaman : Anak kecil ketawa bersendirian !




Assalamualaikum 

sy ada nak tanya sikit ni kat korang semua...

saya ada anak lelaki berumur 1 tahun 7 bln, anak sy ni aktif mmg..lari sana lari sini biasa la baby kan, so yg musykil nya ni..anak sy ni kadang dia ketawa sendiri..ada masa tu sy tinggalkan dia dgn mama nya ys sedang tido dlm bilik utk pegi ke dapur..buat susu anak sy..masa balik sy trdengar anak sy ketawa yg geli hati betul..sy ingat dia main2 dgn mama nya..tp bila sampai bilik tu sy nampak mak dia tido masi..dan anak sy tersenyum tgk sy d muka pintu... isteri sy pun selalu tgk dia ketawa sendirian..

so ada satu pagi tu anak sy ni bangun awal dan sy pun tersedar sy intip2 dia sebelah mama dia tgk dia buat apa..petama dia main2 tuala kecik dia..x lama gitu dia ketawa..ketawa kuat gitu..aik..aku pun heran..pelan2 aku intip dia, nak tgk apa yg dia ketawa kan tu..so aku pun nampak dia ketawa sambil melihat penjuru bilik tido kami..aku tgk tmpt tu ..xda apa2 apa pun..tgk besa jer..besa klu ada sesuatu yg seram tu..secara otomatiknya bulu2 di badan aku meremang...tapi ni x plak..seteady jer (mungkin sbb dah pagi kot..cuba klu waktu tgh malam)

so perkara ni masi belaku smpi skrg, x selalu la..tp sy buat biasa jer,sbb sy fikir dia ketawa mungkin dia nampak malaikat barangkali..hehe...klu anak ku nangis tu satu cerita lagi tu..so nak tanya kawan2 dlm CG ni..pernah ka mengalami situasi begini ni..bg yg ada anak kecik la..so klu ada yg terkena sd..kongsi2 la di sini
loading...

0 Response to "(SERAM) Netizen Kongsi Kisah Seram.. Pengalaman Anak Ketawa, Senyum Sendirian.. Ada yg nak Berkongsi ?"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close