(TRENDING) " Sejak Seminggu Lalu Arwah Banyak Habiskan Masa Dengan Ibu.. " - Anak

loading...
Sejak Seminggu Lalu Arwah Banyak Habiskan Masa Dengan Ibu-Anak

Saya dimakumakm arwah adik ketika itu sudah hampir ketempat kerja,tapi secara tiba tiba berpatah baik untuk pulang kerumah karena tertinggal barang (telepon bimbit)
Tidak sangka dalam perjalanan pulang itu dia terlibat dalam kemalangan mauti,kata azman Bidin 50 abang kepada Azmi Bidin 49 yang maut selepas motorsikal yang ditunggang terbabit kemalangan dengan produa Viva ditaman tasek utama ,Anyer Keroh disini semalam.
Dalam kejadian yang berlaku pada jam 7:20 pagi itu,Azmi mengalami cedera parah dikepala disahkan meninggal dunia ditempat kejadian.
Azman yang berkerja disebuah kilang di Batu Berendam dan dia mengetahui kemalangan yang melibatkan adiknya itu selepas dihubungi jiran.
“Ketika itu saya baru sahaja dirumah dari tempat kerja,saya sangka adik terlibat kemalangan biasa,tetapi terkedu apabila diberitahu dia sudah meninggal dunia” katanya.
Sementara itu anak tir Azmi Daniel Mohd Zamri 14,berkata,gelagat ayahnya beberapa hari sebelum maut,kerap mengahbiskan masa bersama dengan ibunya,umpama itu pertanda dia akan pergi selama lamanya.
Walaupun Dia merupakan seorang bapa tiri,tapi dia seorang bapa yang baik dan menyangi saya dengan ibu sepenuh hati.
Sebelum ini jika dia keluar bersama ibu,ayah tidak akan lama,namun semenjak minggu lalu,ayah bawa ibu keluar berjam jam lamanya hingga pernah balik lewat malam.katanya.
Jurucakap polis berkata kemalangan itu dipercayai berlaku apabila mangsa yang dalam perjalan dari taman tasek utama merempuh kereta produa Viva yang membeok kekanan.
Sementara itu ketua polis Malaka Tengah Assiten Komisioner Shaikh Abdul Adziz mengesahkan pihaknya sudah menerima laporan berhubung kemalangan maut itu.
loading...

0 Response to "(TRENDING) " Sejak Seminggu Lalu Arwah Banyak Habiskan Masa Dengan Ibu.. " - Anak"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close