(VIRAL) Cinta Tak Direstui Orang Tua, Remaja Rogol Dan Pijak Leher Kekasih Hingga Maut !

loading...

Cinta Tak Direstui Orang Tua, Remaja Rogol Dan Pijak Leher Kekasih Hingga Maut


Hanya karena hubungan cinta tak direstui,seorang remaja lelaki Aswin Rahmatullah 17 gelap mata merogol dan membunuh kekasihnya Ni Made Prabawanti 18 dengan kejam dan sadis.
Surabaya:Mayat seorang gadis yang dilaporkan hilang selama 3 hari ditemukan dalam keadaan bogel dah hampir membusuk ditutupi lalang semak samun di tanah kosong sebelah timur Apartemen Puncak Kertajaya di Jalan Kertajaya Regency Surabaya, Minggu (9/10/2016).
Pihak polis yang mengambangkan siasatan mendapati mangsa terakhir kali di lihat bersama kekasihnya Aswin.
Pada awalnya kes di tulis sebagai mangsa ragut karena barang barang berharga seperti,rantai mas anting anting tidak ditemukan di jasad mangsa.
Akan tetapi setelah suspek utama ditangkap dan mengaku atas perbuatannya beberapa Fakta yang mengejutkan telah terungkai.
Aswin dalam reka ulang adengan semula pembunuhan yang dilakukan semalam 10.11.2016 menunjukkan 19 adengan ngeri pembunuhan tersebut,selepas mengadakan hubungan intim dalam semak sebanyak dua kali,Aswin memukul wajah mangsa kemudian memijak leher mangsa dengan beberapa kali,tak cukup hanya itu perut mangsa juga di pijak hingga mengakibatkan mulut dan hidung mangsa mengeluarkan darah dan meninggal dunia.
Menurut Aswin dia gelap mata membunuh kekasihnya itu bermotif dendam kepada orang tua mangsa yang tidak merestui hubungan cinta mereka semenjak tiga tahun lalu.
Selain itu Aswin pernah dipenjarakan oleh orang tua mangsa karena cuba melarikan mangsa pada tahun 2013 lalu.
Selepas Aswin keluar dari dalam penjara,mereka menjalin hubungan cinta secara diam diam,namun hubungan cinta itu diketahui oleh orang tua kekasihnya itu.
loading...

0 Response to "(VIRAL) Cinta Tak Direstui Orang Tua, Remaja Rogol Dan Pijak Leher Kekasih Hingga Maut !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close