'Nak Cubalah Kat Anak Sendiri' - Reaksi Comel Baby Diserang Bayang? Dinosaur

loading...

CALIFORNIA - Gelagat comel seorang bayi perempuan terkejut selepas 'diserang' bayang-bayang dinosaur viral di media sosial. 

Berdasarkan video, bayi perempuan berkenaan dilihat bertatih di dinding kediamannya sambil si ibu cuba mengusiknya dengan bayang-bayang dinosaur. 

Hairan melihat bayang-bayang tersebut, bayi berkenaan perlahan-lahan menghampirinya dan tiba-tiba 'dinosaur' itu menerkamnya (serentak dengan bunyi ngap), membuatkan bayi itu terkejut lalu terjatuh. 


Video lucu itu telah ditonton 19 juta pengguna Facebook dalam masa dua minggu dan ramai ibu bapa yang mahu mencuba pada anak kecil masing-masing. 

"Kalaulah saya nampak video ini dulu, pasti saya akan cuba pada bayi saya. Sekarang bila saya buat di depannya, dia memandang saya dan berkata, 'Ayah ni dah kenapa?'," kata Ali Nasser. - The Reporter
loading...

0 Response to "'Nak Cubalah Kat Anak Sendiri' - Reaksi Comel Baby Diserang Bayang? Dinosaur"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close