Kantoi Rakam Video Wanita Buang Air Kecil Dalam Tandas, Warga Asing Rayu Dilepaskan

loading...

GURUN, KEDAH - Alangkah terkejutnya seorang wanita berusia 24 tahun bila mendapati dirinya yang sedang membuang air kecil di tandas, dirakam oleh seorang lelaki, semalam. 

Dalam kejadian jam 9.45 malam semalam, di tandas sebuah stesen minyak, hentian Rehat & Rawat (RnR) Gurun, arah selatan, mangsa ternampak sebuah telefon bimbit berwarna hitam di bahagian atas tandas sedang merakam dirinya. 

"Semasa saya sedang membuang air kecil, saya ternampak telefon bimbit berwarna hitam di bahagian atas tandas yang sedang merakam saya membuang air kecil. Saya terus menjerit dengan sekuat hati.

"Ayah saya menunggu di luar terdengar saya terus masuk ke dalam tandas dan berjaya menangkap lelaki itu," kata mangsa. 

Berikutan jeritan mangsa, bapanya berjaya menangkap seorang lelaki warganegara asing yang juga merupakan pekerja stesen minyak berkenaan. 


Suspek bagaimanapun cuba merayu untuk dilepaskan. Namun tidak diendahkan dan telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut sebelum mangsa membuat laporan polis pada hari yang sama. - The Reporter
loading...

0 Response to "Kantoi Rakam Video Wanita Buang Air Kecil Dalam Tandas, Warga Asing Rayu Dilepaskan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close